Η στοχοθεσία του προγράμματος έχει προσδιοριστεί βάσει των λεγόμενων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα και ειδικότερα με τις Δεξιότητες του 21ου (4C’s)και τις Δεξιότητες του Νου. Οι σύγχρονες αυτές δεξιότητες περιλαμβάνουν την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότατα, τη συνεργασία, την επικοινωνία, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, την πρωτοβουλία, την οργανωτική ικανότατα, την επίλυση προβλημάτων, την πρωτοτυπία και τέλος τη μελέτη περίπτωσης. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στο κλίμα της προληπτικής ιατρικής, ιδιαίτερα στον τομέα της στοματικής υγιεινής ο οποίος συνδέεται άμεσα με τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών/τριών και η καλλιέργεια σύγχρονων δεξιοτήτων στους/στις μαθητές/τριες, προκειμένου να συνδέσουν αποτελεσματικά τις σχολικές τους γνώσεις με τις ικανότητές τους ώστε να ανταποκρίνονται με ευχέρεια σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον.
Στην ενότητα «ΕΥ ΖΗΝ» και στην υποενότητα «Σώμα μου φτιαγμένο από…» προσπαθήσαμε να γνωρίσουμε το σώμα μας , κάποιες βασικές λειτουργίες του και την αναγκαιότητα για τη φροντίδα του και την καλή του υγιεινή.
Ακολουθούν φωτογραφίες και παρουσίαση των δραστηριοτήτων μας!
Πατήστε για το video Σώμα μου φτιαγμένο από …
Εικ 1 και 2 μάθαμε για τα οστά και τη χρησιμότητα του σκελετού μας.
Εικ 3 και 4 ασχοληθήκαμε με τα δόντια. Μάθαμε τη χρησιμότητά τους και κατασκευάσαμε την οδοντοστοιχία με πλαστελίνη και φασόλια!
Εικ. 5 και 6
Μελετήσαμε το πεπτικό σύστημα και τη λειτουργία του. Απεικονίζεται στις φωτογραφίες το ταξίδι της τροφής.
Στεφάνι=στόμα, φελιζόλ=οισοφάγος, λεκάνη=στομάχι, πράσινη λωρίδα υφάσματος=λεπτό έντερο ,κίτρινη λωρίδα υφάσματος=παχύ έντερο και η μπάλα=τροφή.
Στην εικ. 7 απεικονίζονται κάποιες από τις εργασίες των μαθητών στο ταμπλό της τάξης.
Στις εικ. 8 και 9 οι μαθητές κρατούν το «βιβλιαράκι» που φτιάξαμε, συγκεντρώνοντας όλες τις γραπτές εργασίες που κάναμε στη διάρκεια του προγράμματος.